• Püsiklient võidab!
    Kõik tooted 10% soodsamad!
  • Tasuta transport Eestis!
    Alates 49€ suurused tellimused saadame Eesti pakiautomaati tasuta!
  • Mugav ja turvaline makse!
    Maksa hetkega Eesti pangalingi või krediitkaardiga!
  • Kiire tarne!
    Tööpäevadel postitame tasutud tellimused 24h jooksul!
0
Ostukorvis pole tooteid.

0

Otsi

MÜÜGITINGIMUSED

Veebipoe BEAUTYSHOP.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Glamlac (registrikood 12149262), asukohaga Türi 3, ladu 7, Tallinn 11313, Eesti.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad Beautyshop'i veebipoes on EUR-des ja sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Glamlac jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Beautyshop.ee veebilehel.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Ilma käibemaksuta tellimine teise Euroopa riiki

Kui tellid ettevõttele, mis on teises Euroopa Liidu riigis käibemaksu kohuslane ja omab kehivat VAT numbrit, saad tellida 0% käibemaksuga. Selleks toimi järgnevalt:

Lisa soovitud tooted ostukorvi ja mine "Vormista ost" lehele.

Täida kõik lahtrid maksja info kohta.

Ettevõtte KMKR nr kontroll - sisesta lahtrisse käibemaksu kohuslase number, näiteks FI26145603.

NB! "Ettevõtte KMKR nr kontroll " lahtrisse kirjuta käibemaksu kohuslase number koos riigi tähisega. Näiteks "FI26145603". Soome y-tunnusele lisa ette riigi tunnus FI ja sidekriipsu enne viimast numbrit pole tarvis kasutada.

Kui number kehtib, tekib sulgudesse roheline kiri (Verified) - Ettevõtte KMKR nr kontroll (Verified).

✓ Osta ilma käibemaksuta (kindlasti lisa linnukene osta ilma käibemaksuta ette).

  • Kui lahtrid täidetud, kuvab tellimuse summas "Käibemaks (0%): 0,00€."

  • Vali sobiv tarne- ja makseviis.

  • Esita tellimus.

    Kohaletoimetamine

    Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Euroopa Liidu liikmesriikidesse ja kolmandatesse riikidesse.

    Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

    Kauba kohaletoimetamine Eesti piires

  • Omniva pakiautomaat. Pakk tuleb Sinu poolt valitud pakiautomaati postitamisest järgmisel päeval. Pakiautomaatide asukohad leiad siit. Hind: 2,50 €. Tasuta transport alates 49,00 €. suurusest tellimusest (ilma postikuluta)!
  • Itella SmartPOST pakiautomaat. Pakk tuleb Sinu poolt valitud pakiautomaati postitamisest järgmisel päeval. Pakiautomaatide asukohad leiad siit. Hind: 2,40 €.Tasuta transport alates 49,00 €. suurusest tellimusest (ilma postikuluta)!
  • DPD pakipood. Pakk tuleb Sinu poolt valitud pakiautomaati postitamisest järgmisel päeval. Pakiautomaatide asukohad leiad siit. Hind: 2,30 €. Tasuta transport alates 49,00 € suurusest tellimusest (ilma postikuluta)!
  • Venipak kuller. Paki kättetoimetamine toimub postitamise päevast kolme tööpäeva jooksul. Hind: 4,50 €.
  • Tulen ise järele meie kauplusesse Türi 3, ladu 7, Tallinn. Oleme avatud E-R kell 09.00-17.00
  • Kauba kättetoimetamine Soome ja mujale Euroopasse

  • Venipak kuller Soome. Paki kättetoimetamine toimub postitamise päevast kolme tööpäeva jooksul. Hind: 14,00 €.
  • Itella SmartPOST pakiautomaat Soome.Pakk tuleb Sinu poolt valitud pakiautomaati postitamisest 1-5 tööpäeva pärast (Helsingi piirkonda 1-2 tööpäeva, mujale Soome 3-5 tööpäeva). Täpsemalt Soome SmartPOSTist siit. Hind: 6,90 €. Tasuta alates 199€ suurusest tellimusest (ilma postikuluta)!
  • Venipak kuller Läti. Paki kättetoimetamine toimub postitamise päevast kolme tööpäeva jooksul. Hind: 5,40 €.
  • Venipak kuller Leedu. Paki kättetoimetamine toimub postitamise päevast nelja tööpäeva jooksul. Hind: 7,50 €.
  • Omniva rahvusvaheline tähitud maksikiri ja maksipakk. Pakk jõuab (tavaliselt 2-5 tööpäevaga) lähimasse postkontorisse.
  • Paki liikumist on võimalik jälgida jälgimisnumbri abil. Hind: ilmub automaatselt peale ostu vormistamist. Tasuta alates 199€ suurusest tellimusest (ilma postikuluta)! Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

    Maksmine

    Tellimuse eest on võimalik tasuda:
  • Pangalingiga, meil on võimalik tasuda läbi kõikide suuremate Eesti ja Soome pangalinkide. Makse laekub kohe ja postitame kauba tööpäevadel 24 tunni jooksul.
  • Krediitkaardiga, tasuda on võimalik turvaliselt VISA ja MasterCard krediitkaartidega. Makse laekub kohe ja postitame kauba tööpäevadel 24 tunni jooksul.
  • PayPal kontoga. Makse laekub kohe ja postitame kauba tööpäevadel 24 tunni jooksul.
  • Hiljem pangaülekandega. Peale tellimuse vormistamist saadetakse Teie e-mailile arve tasumiseks.
  • Küsimuste korral kontakteeruge Glamlac OÜ klienditeenindusega tel. +3726017725.

    Taganemisõigus

    Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul [olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

    Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

    14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

    Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

    Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: taganemisavaldus ning saata see e-posti aadressile info@beautyshop.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

    Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

    Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

    Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

    Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

    Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

    Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

    Pretensiooni esitamise õigus

    Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

    Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@beautyshop.ee või helistada telefonil: +3726017725.

    Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

    Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

    Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

    Otseturustus, isikuandmete kaise ja töötlemine

    Kliendi isikuandmeid töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. Beautyshop.ee kogub Tarbija isikuandmeid kliendikonto loomisel ja/või tellimuse vormistamisel. Töödeldavad isikuandmed on Tarbija nimi, isikukood, e-posti aadress, mobiiltelefoni number ja tarbimiseelistused. Beautyshop.ee kasutab isikuandmeid Tarbijale teenuste osutamiseks, edasi arendamiseks ja personaliseerimiseks. Nimetatud teenuste all tuleb eelkõige silmas pidada Beautyshop.ee veebisaidil Tarbijatele kaupade müüki ja personaliseeritud pakkumiste korraldamist. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid ning edastada logistikapartnerile vajalikke andmeid kauba kohaletoimetamiseks. Beautyshop.ee’l on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks. Eelnimetatud isikuandmete kasutamise nõusolekut ei saa tagasi võtta tagasiulatuvalt. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud nõusoleku Beautyshop.ee veebilehel. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka Beautyshop.ee ligipääs. Beautyshop.ee ei edasta Kliendi kohta saadud isikuandmeid kolmandatele isikutele.

    Vaidluste lahendamine

    Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@beautyshop.ee või helistada telefonil: +3726017725.

    Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

    Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.